Przejdź do głównej zawartości

Posty

Facial SHEET MASK

Witam ! Co u was słychać ? My wczoraj z mężem zarezerwowaliśmy domek w Chorwacji także teraz tylko czekać do wakacji :D Z jednej strony chce już wakacje chociażby dlatego że w Holandii mam blisko morze i chodzimy często na plaże a z drugiej strony wakacje oznaczają mój powrót do Polski niestety już na stałe a to oznacza że znów będę sama w Polsce bez męża .

Długo szukaliśmy fajnego miejsca w którym się zatrzymamy.Do Chorwacji nie jedziemy sami więc od razu wiedzieliśmy że chcemy wynająć jakiś mały i nie drogi domek tylko dla siebie ( w sumie jest to apartament ale nie lubię tego słowa :D wole po prostu domek :D )
Wynajęcie takiego domku kosztuje niecałe 5000 tys zł ale to tylko tak strasznie brzmi ponieważ po podziale wychodzi ok 2000 tys zł a tyle samo płaciliśmy z mężem za jeden mały pokój nad morzem w Dziwnowie a tutaj cały domek będzie tylko dla nas dla mnie to duży plus :)

  Dzisiaj chce napisać o maseczce Facial .Dawno na blogu nie pisałam o maskach a przecież tak bardzo je lubię .…
Najnowsze posty

Szybki makijaż na deszczową pogodę

Witam ! Nie wiem jak w Polsce ale w Holandii pogoda wyjątkowo brzydka .Wiatr deszcz brrr. Dzisiaj miałam pomysł na inny post ale tak sobie pomyślałam że bardzo dawno nie dawałam na bloga zdjęć z makijażem .Dzisiaj więc będzie krótko bez zbędnego rozpisywania :) 

  W weekend zawsze gdzieś wychodzimy czasami gdy nie mam ochoty wychodzę bez makijażu .Z moim makijaż jest różnie kolory które wybieram zależą od pogody i mojego samopoczucia . Dzisiaj wybrałam brązy z delikatnym błyskiem taki makijaż najbardziej mi odpowiada zwłaszcza w tą deszczową pogodę .Jest to taki rodzaj makijażu na który często stawiam prosto i szybko:) 


Tak tak zauważyłam moje rzęsy muszę je poprawić :D

   Jakie macie plany na weekend ? Macie swój ulubiony makijaż na który często stawiacie ?:)

YVES ROCHER żel do mycia twarzy

Witam ! Pogoda dalej nie dopisuje a ja dalej czuję że nie mam siły i nie mogę się na niczym skupić .Pisanie tego posta potrwa chyba wieki bo mam taką pustkę w głowie :D Cieszy mnie fakt że jutro jest już piątek .Dzisiaj będzie post o żelu do mycia twarzy Z YVES ROCHER .

Żel dostałam do wypróbowania przy zakupie serum do twarzy .W opakowaniu jest go 125 ml i na prawdę myślałam że szybko go zużyje ponieważ praktycznie zawsze za dużo wyciskam z opakowania :D 


YVES ROCHER Głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy .
Żel doskonale oczyszcza pory dzięki mikrocząsteczka roślinnym ,usuwa nadmiar sebum,likwiduje zaskórniki oraz zapobiega ich powstawaniu .
Stosować rano i wieczorem ,zmyć wodą .

Nie zawiera mydła i parabenów .
Składniki pochodzenia roślinnego : Wyciąg z miąższu aloesu z ekologicznych upraw ,wyciąg z tarczycy ,puder z pestek moreli .

Skład :
 ( Skład dobrze widać po kliknięciu w zdjęcie :) ) 
 Co myślę o tym produkcie ?  Jego zapach jest bardzo delikatny trochę ziołowy a zarazem orzeźwi…

Nowe książki !

Hej co u was słychać ? W Holandii mamy strasznie duży wiatr . Ostatnio mam jakieś gorsze dni ciągle się za coś zabieram ale czuję taki brak sił że wszystko sobie odpuszczam .Strasznie nie lubię takiego stanu. Może to przez moje ostatnie choroby od stycznia ciągle coś mnie łapie nie wiem dlaczego może dlatego że nie miałam jak się doleczyć i teraz widać tego efekty .Pierwszy raz od nie wiem ilu lat miałam zapalenie oskrzeli potem poszło na tchawice męczarnia straszna zwłaszcza że moje dotychczasowe choroby to katar i ból gardła .Nie wiem jak wy ale ja nie lubię jeść antybiotyków  ogólnie mam problem z połykaniem tabletek :D Jeśli już muszę mieć antybiotyk zawsze proszę o taki który mogę rozpuszczać :D 

Okej dosyć już narzekania :D 
Te książki poleciły mi moje znajome zazwyczaj zamawiam tylko jedną części i jeśli mi się spodoba to dopiero wtedy domawiam resztę ale tutaj zrobiłam wyjątek ponieważ dziewczyny przekonywały mnie że książki są bardzo wciągające i ogólnie wszystko co mówiły był…

Małe zakupy.

Witam! Jak wiecie byłam na kilka dni w Polsce .Droga nas trochę wymęczyła ale ogólnie cała trasa minęła okej .W tym czasie rzadko byłam na blogu brakowało mi na wszystko czasu i pod koniec tygodnia marzyłam o powrocie .

Strasznie marzyło mi się zrobić w Polsce zakupy iść do naszych drogerii a gdy byłam już na miejscu nie wiedziałam co kupić :D Chciałam kupić kilka produktów ale oczywiście ich nie było :/
Normalnie do włosów  używam tylko odżywki szamponu czasami maski ale ostatnio zauważyłam że moje włosy wyglądają bardzo sucho co mnie dość zdziwiło ponieważ mało kiedy prostuję włosy a suszarkę używam raz na dwa miesiące .Nie znam się na pielęgnacji włosów a jeśli już kupuję jakieś kosmetyki to zazwyczaj takie których nie trzeba nakładać na skórę głowy .Ostatnio kupiłam olejek z wiesiołka i zaczynam widzieć fajne efekty co mnie bardzo cieszy .


- Bioelixire Jedwab z witaminą A
-L'biotica BIOVAX serum wzmacniające z witaminą A i E

Olej z paczuli akurat jest do twarzy ale załapał się…

Szykujemy się:)

Witam :) Co u was słychać ? Ja właśnie ogarniam kilka spraw związanych z naszym wyjazdem do Polski między innymi muszę się spakować :) Ogólnie lubię szykować wszystko gdy gdzieś jedziemy ale zawsze panikuję czy o czymś nie zapomniałam dlatego już kilka dni wcześniej wszystko zapisuję w zeszycie :) Muszę spakować 4 osoby wiec czasami na prawdę mogę o czymś zapomnieć a od kiedy zapisuję sobie to co trzeba jestem trochę spokojniejsza :) 

  Nie wiem jak wy ale ja zawsze zabieram ze sobą za dużo ubrań gdy jechałam do Holandii każdy się śmiał że zabrałam połowę domu z Polski :D Tym razem też będzie tego sporo ale to dlatego że idzie wiosna i nie potrzebuje tutaj tyle zimowych ubrań .Dzieci też wyrastają z ubranek i już jestem przerażona gdy widzę ile rzeczy muszę przebrać .


Jedziemy tylko na kilka dni i mam nadzieje ze uda nam się załatwić wszystkie sprawy .Kończymy remont i powoli wybieramy meble .Ale się cieszę ! Idziemy też zapisać syna do przedszkola a to dla mnie spore emocje :)
Jutro …

W końcu do mnie dotarły

Witam! Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę że w końcu po tak długiej przerwie w czytaniu nareszcie zamówiłam książki ! :) 
Mam na prawdę żywiołowe dzieci u nas w domu jest zawsze głośno a nawet jeśli jest chwila ciszy to raczej wywołuje to we mnie niepokój że coś jest za cicho i pewnie coś się święci :D Noce do tej pory były nieprzespane więc o 21 byłam w łóżku byle tylko szybko iść spać i coś się wyspać . Mimo że bycie mamą jest czasami ciężkie to ja i tak bardzo to kocham i staram się korzystać z tych chwil bo czas tak szybko ucieka .
Najmłodszy syn przesypia praktycznie każdą noc a nawet jak wstanie to sam zasypia więc ja mogę spokojnie poczytać coś wieczorem bez myśli że trzeba iść spać bo czeka mnie kolejna noc :D

Długo myślałam co zamówić w końcu zapytałam koleżanki która lubi podobne książki do mnie ;) 
Kto jeszcze nie wie uwielbiam w książkach wątek miłosny :)


Przebudzenie OLIVII 
Will Langstrom jest trenerem żeńskiej grupy biegaczek. Mężczyzna musiał porzucić marzenia o zawodo…