Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z 2018

Makijaż.

Hej! Co u was słychać? Ostatnio mało bywam na blogu nie mogę się na niczym skupić a wszystko przez lot samolotem. Dzisiaj lecimy do Polski ale się boję! Brrr cały tydzień o tym myślę. 
Dodaje zdjęcie makijażu który dzisiaj zrobiłam. Miałam ochotę na coś delikatnego ale i widocznego z delikatnym błyskiem. :)

    Komu w drogę temu czas :D Pozdrawiam serdecznie! :)

Skarpetki złuszczające.

Witam! :) Co u was słychać? Już niedługo lecę do Polski i ja tak się boję latać że już o tym myślę! Najgorzej jest 4 dni przed lotem nie śpię w nocy boli mnie brzuch i głowa masakra jakaś! W samolocie dostaje jakiejś paniki nie mogę nawet opisać co się ze mną wtedy dzieje cały lot myślę że się rozbijemy. Latałam już wiele razy i zawsze to samo. Ma ktoś z was tak? Też się tak boicie?

Skarpetki złuszczające 
Skład 

Co jakiś czas używam takich skarpet za każdym razem testuję coś innego. Nie mam też swoich ulubionych ale przyznam szczerze że te skarpetki sprawdziły się bardzo dobrze. Standardowo na efekty trzeba czekać 7 dni u mnie po 5 dniach skóra zaczęła się łuszczyć jak dla mnie dość szybko zwłaszcza że nie trzymałam skarpet dwóch godzin a nie całą godzinę.
Co tu dużo pisać :) fajne skarpety a efekty widać gołym okiem :)

Często używacie takich skarpet? Macie jakieś swoje sprawdzone czy tak jak ja zawsze używacie czegoś innego? :)
   Pozdrawiam! :*

Wrześniowe zakupy.

Hej wszystkim! :* Jak mija wam wrzesień? Jaka u was pogoda? W Holandii raz ciepło raz chłodno. Dzisiaj z mężem obchodzimy 3 rocznicę ślubu :) Czas bardzo szybko leci poznaliśmy się w szkole i tak minęło już 9 lat :)
Dzisiaj będzie szybciutko dawno nie robiłam takiego posta tylko na bieżąco wszystko wstawiam na bloga . Zrobię na pewno osobny post o kosmetykach których nigdy nie miałam :)
A więc zapraszam do oglądania :D


Nivea - olejek w balsamie . Nie jest to nic nowego i każdy już go zna ja jednak nie mogłam go nigdzie kupić :D Wkońcu pojawił się na promocji dwa w cenie jednego. Bardzo się ucieszyłam ponieważ  lubię kosmetyki z nivea a ten olejek miał fajne opinie :) Mam go w dwóch wersjach pierwszy to kwiat pomarańczy a drugi kwiat wiśni.
Co o nich myślę? To kolejny produkt z nivea który stał się moim ulubieńcem. Przyjemny zapach po którym nie boli głowa przez długi czas czułam że skóra jest fajnie nawilżona. Nie będę się tutaj jakoś specjalnie rozpisywać fajny produkt który kupię jes…

Testowanie paletki :)

Hej co tam u was słychać? :) ja już niedługo bo 3 października lecę na kilka dni do Polski :) musimy załatwić dużo spraw więc nie będziemy się nudzić :)
Dzisiaj chcę wam napisać kilka słów o palecie RAINBOW Splash :)

Dla przypomnienia :) paletka zawiera 11 matowych ,8 połyskujących oraz 1 metaliczny cień :) cienie miały być mocno napigmentowane a jak jest naprawdę?

Paletka zrobiła na mnie ogromne wrażenie cienie są bardzo dobrze napigmentowane a praca nimi to czysta przyjemność. W dotyku są bardzo mięciutkie nie ma mowy o zrobieniu sobie jakiejś plamy na powiece ponieważ cienie ładnie kryją bez większego wysiłku. Nie ma problemu z blendowaniem, rozcieraniem cienie możemy dokładać mieszać i nic złego się nie stanie. Bałam się osypywania ale nie potrzebnie jeśli coś spadło to była to znikoma ilość :) Cienie dobrze się trzymają nic nam nagle nie znika z powieki :D

Mogę tą paletkę chwalić i chwalić bo jest za co! Jeśli lubicie takie kolory to z czystym sumieniem polecam wam właśnie tą pal…

Palety.

Hej :) Co u was słychać? Trochę mnie tu nie było ale musiałam ogarnąć kilka spraw. Dzisiaj miałam pisać o czymś innym ale dotarły do mnie rzeczy które zamówiłam i chce wam pokazać paletki które kupiłam. Nie wiedziałam co zamówić i powiem wam szczerze że zmieniłam zdanie kilka razy :D


Tą paletka jest dobrze znana Revolution X Soph Extra Spice;) Kupiłam ją ponieważ lubię takie kolory opinie też ma dobre więc pomyślałam czemu nie ;)
W palecie mamy 18 cieni .Znajdziemy tam cienie matowe i błyszczące .Paleta posiada lusterko .Opakowanie bardzo mi się podoba jestem ciekawa jak będzie się nimi pracowało i jaki będzie efekt ;)


Kolejna paleta to RAINBOW Splash .Postawiłam na nią ponieważ zawsze kupuję palety które są do siebie kolorystycznie bardzo podobne a tutaj mam coś zupełnie innego ;)

Paleta bogato napigmentowanych cieni .Zawiera 11 matowych ,8 połyskujących oraz 1 metaliczny cień. Ojj jestem ciekawa czy paleta faktycznie jest taka dobra jak tylko znajdę chwile czasu od razu ja przetestu…

Kneipp .

Hej wszystkim ;) Ale nam te dni uciekają jak szalone ! Pogodę mamy zmienną raz pojawiają się opady następnego dnia mamy słoneczko ale nie żeby grzało jak miesiąc temu ;D jest bardzo przyjemnie ;) 
Dzisiaj chce napisać o produktach firmy Kneipp.;) Jakoś nie widzę dużego zainteresowania tymi kosmetykami sama nie kojarzę czy miałam coś z tej firmy czy też nie choć nazwa wydaje mi się jakoś znajoma .;)

Rzadko latem używam pomadek ochronnych czy innych balsamów do ust ale niedawno poczułam że moje usta zaczynają szczypać i zrobiły się wysuszone .Tutaj gdzie mieszkam mam w okolicy dwie drogerie z kosmetykami wybór jest całkiem fajny ale nie chciałam kolejny raz kupować tych samych pomadek i wybrałam 100% naturalny balsam Kneipp z masłem cupuacu i aloesem zwyczajnym .

Nie znam się na naturalnych kosmetykach ale z tego co czytałam to te produkty nie zawierają środków konserwujących i barwników .
~~Skład ~~
Kilka słów o firmie .


Kneipp to firma ze 120 letnią tradycją. Specjalizuje się w produktach…

Kule do kąpieli i maseczki .

Witam ! Co u was słychać jak tam końcówka wakacji ? Pogoda dopisuje ? U nas pada i pada ale wiecie co ? o dziwo mi to nie przeszkadza ! ;D Moja skóra na twarzy też woli chłodniejszy klimat ;D 
Dzisiaj chce wam pokazać kilka moich "umilaczy" które sprawdziły się bardzo fajnie ;)

Bubble mask ;) 

Maska bąbelkowa ma za zadnie głęboko oczyści skórę i poprawić jej wygląd. Trzymamy ją od 5-10 minut po tym czasie możemy delikatnie masować skórę i spłukać po 1-2 minutach letnią woda .
Maseczka ma żelową konsystencje na początku myślałam że zacznie się pienić jak tylko wyleję trochę maski na dłoń tak się nie stało piana powstaję gdy rozcieramy ją na twarzy .Jeśli chodzi o zapach to podczas nakładania maseczki czułam tak jakby zapach gazu z dezodorantu ;D tak wiem dziwne porównanie na pewno wiecie jak pachnie resztka dezodorantu gdy nie leci nam już zapach tylko ten gaz ;D Na szczęście czułam to przez kilka sekund lecz nie ręczę że faktycznie maseczka jest potem bezzapachowa ponieważ mam…

Nowe pędzle i makijaż :)

Hej :) Co u was słychać ciekawego? Ale nam te wakacje uciekają! Ostatnio pomyślałam że czas na nowe pędzle. Dotychczas używałam pędzli z Zoevy zresztą cały czas mi służą :) Tym razem postawiłam na Hakuro .Nie będę się tutaj rozpisywać bo nie ma nad czym ;D Pędzle podobają mi się tak samo jak te z Zoevy są mięciutkie i milutkie ;D A skoro już mowa o pędzlach to wrzucam od razu makijaż ;)

Nie kupowałam pędzli do makijażu twarzy skupiłam się tylko na tych do oczu ;) A to dlatego że ostatnio częściej używam gąbeczki a stare pędzle są w bardzo dobrym stanie ;)

Lubię delikatny makijaż ale też wykorzystuję okazje gdy mamy fajny chłodek na polu i wtedy mocniej to oko podkreślam .Nie ma tu jakiś cudów jest to makijaż w którym często wychodzę oczywiście gdy temperatura nie sięga 30 stopni ;D Przy okazji chciałam sprawdzić ten nieszczęsny pigment z Catrice ale jakoś specjalnie nie zrobił na mnie wrażenia zresztą po raz kolejny ;/

Dzisiaj bardzo króciutko zmęczenie wychodzi coraz bardziej synek w …

Hydrożelowa maseczka na usta plus maseczka panda ;)

Hej ;) Dzisiejszy post będzie o maskach o których już dawno chciałam napisać ale jakoś się to odwlekało ;) najbardziej byłam ciekawa jak spiszę się maska na usta bo ogólnie nie wierze w takie cuda ;D Kupiłam ją z czystej ciekawości ;)

Maseczka ma zapewnić nawilżone ,miękkie i pełniejsze usta .
Sposób użycia :Wyjmij maseczkę z opakowania i nałóż na czyste usta .Dobrze dociśnij by dokładnie przylegała do skóry .Usuń po 15-20 min,a następnie wmasuj pozostałości serum w usta.

Niestety wyrzuciłam opakowanie i nie mogę podać składu .Szukałam na internecie ale nigdzie go nie mogę znaleźć ;/
Poniżej zdjęcia przed i po ;)

Maskę trzymałam 20 min praktycznie od razu poczułam mrowienie i zimno .Taki stan utrzymywał się cały czas a nawet dłużej bo jeszcze 10 minut po ściągnięciu ;)Trzymała się bardzo dobrze ;)Usta jak dla mnie były miękkie ale nie czułam aby były jakoś specjalnie nawilżone . Czy były większe? ja tego nie zauważyłam .

Maski więcej nie kupię ponieważ chciałam tylko sprawdzić jak dział…

Makijaż i zdjęcia z Oceanarium ;)

Hej;) Co tam u was słychać ?;) Dzisiaj chce wam pokazać kilka zdjęć z naszego wypadu do ogrodu zoologicznego w Rotterdamie .W zoo mieści się też oceanarium i to było chyba największa atrakcją ;) Będzie też zdjęcie makijażu oka chce wam pokazać jak się prezentuje pigment który ostatnio kupiłam i ogólnie o nim trochę napisać ;)

Pierwsza rzecz która rzuciła mi się w oczy po zaparkowaniu auta to tabliczki w kształcie zwierząt każdy rząd na parkingu był oznaczony innym zwierzakiem co na prawdę ułatwia późniejsze szukanie auta ;)

Koszt biletów to 23 euro za osobę 
dzieci od 3 roku życia do 12 -18,50 euro  
Poniżej 3 lat wstęp za darmo .
Po wejściu dostaliśmy mapę zoo jest bardzo duże więc taka mapa to fajny pomysł ;)
Na internecie są podane stare ceny biletów .

Zoo zostało podzielone na strefy odpowiadające 6 kontynentom takich jak Afryka ,Azja,Ameryka Północna,Europa, Ameryka Południowa ,Australia .
 Najlepiej jechać tam rano żeby na spokojnie wszystko zobaczyć w między czasie zrobić sobie prze…