Przejdź do głównej zawartości

Co kupiłam w maju ✍️💋

 hej co u was słychać 🙂? U nas w Holandii straszne upały i właśnie w tej chwili zrobiło się czarno i pada straszny deszcz i niestety zaczyna się burza ...brrrrr....jak ja nie lubię burzy masakra .😑
W maju kupiłam kilka rzeczy aczkolwiek nie są to dla mnie jakieś nowości po prostu skończyły mi się te kosmetyki ,produkty 🙂
5 czerwca jedziemy do Polski trochę się boję ponieważ lecę sama z dzieciakami a młodszy syn strasznie płacze w samolocie.


W czerwcu w końcu będę mieć aparat robinie zdjęć z telefonu trochę mnie denerwuje zdjęcia wychodzą nie za ładnie no ale trudno 🙂 Dam zdjęcia średniej wielkości z nadzieją że będzie lepiej widać☺️












Pierwszy zestaw nie jest związany z makijażem ale chciałabym trochę napisać o tych produktach 🙂 Jakoś mnie tak naszło że wybiele sobie zęby 😁Słyszałam to i owo o paskach i pisaku z  Bright White .Efekt miał być widoczny już po jednym użyciu i wgl wszystko pięknie i ładnie 🙂
Pasków nie powinny używać kobiety w ciąży,dzieci poniżej 12 roku życia ,osoby z nadwrażliwością zębów no i oczywiście nasze ząbki powinny być zdrowe .W przypadku wystąpienia podrażnienia należy zmniejszyć częstotliwość stosowania .

Sposób użycia - Jest bardzo łatwy  odklejamy z folii podkładowej żelowy pasek i nakładamy na zęby stroną na której jest żel .Takie paseczki można ściągną po 5 min lub 30 min ja trzymam je przez 30 min 🙂Na opakowaniu pisze że można je stosować 1-2 razy na dzień  przez okres 7-14 dni  ja jednak używam ich tylko raz dziennie .
Paski mają bardzo delikatny miętowy smak podczas zabiegu możemy połykać ślinę .Dobrze się trzymają ale jeśli chodzi o mówienie to nie za bardzo się da przynajmniej ja się seplenię 😃 Po ściągnięciu trzeba dobrze wypłukać usta ponieważ na zębach zostaje dość spora ilość żelu  .Taki zabieg powtarzamy co 3 miesiące jeśli chcemy utrzymać efekt śnieżnej bieli🙂

Paseczki używam dopiero 4 dni i już mogę powiedzieć że efekt jest bardzo dobry i na prawdę już po pierwszym użyciu było widać różnice 🙂Zapomniałam napisać o dość ważnej rzeczy 🙂 przez pierwsze dwa dni po użyciu pasków miałam na zębach białe plamki zeszły już po godzinie wiec spoko😃 Oczywiście ta informacja była podana i wiedziałam że może się coś takiego wydarzyć 🙂
Jeśli chodzi o żel to jeszcze go nie używałam ale na pewno o nim napisze jak tylko go wypróbuje 🙂
Ogólnie jestem bardzo na tak🙂


Płyn do płukania jamy ustnej Elmex sensitive - Preparat ma za zadanie chronić odsłonięte szyjki zębów przed nadwrażliwością oraz próchnicą .Zamyka kanaliki zębin zapobiega przewodzeniu nieprzyjemnych bodźców bólowych .

Sposób użycia -Stosować codziennie jako dopełnienie szczotkowania zębów .Płuczemy jamę ustną przez 30 sek stosując 10 ml nierozcieńczonego płynu(jedna nakrętka )  Nie połykamy i nie płuczemy jamy ustnej wodą .W przypadku gdy doskwiera nam ostra nadwrażliwość stosować płyn 2 razy dziennie . 

Zauważyłam że płyn faktycznie niweluje nadwrażliwość mam z tym problem jeszcze teraz gdy używam pasków wybielających których teoretycznie nie powinnam używać przez moją nadwrażliwość jednak zaryzykowałam i nie odczuwam jakiś dolegliwości wydaje mi się że dużo pomógł mi tutaj właśnie ten płyn .












Kolejny zestaw to gąbki , rozświetlacz  Lovely Gold Highlighter ,cienie w kredce L'oreal i moja ulubiona paletka Chocolate Vice  .


Myśle że o tym zestawie nie muszę dużo pisać 🙂Każdy zna te kosmetyki .Powiem szczerze że pokusiłam się na te cienie w kredce i jestem z nich niezadowolona po nałożeniu cienie się dosłownie rolują mało co zostaje na powiece .Myślałam że fajnie będą rozjaśniać powiekę .Po roztarciu zostają mi tylko  świecące drobinki i żeby to jeszcze jakoś świeżo i fajnie wyglądało a to wygląda po prostu źle .Już nie wspomnę o aplikacji tego cienia trzeba trzeć i wcierać .
Nie wiem czy któraś z was go miała jestem ciekawa jak się u was sprawdził ? może te moje powieki są jakieś dziwne 😅

Rozświetlacz- nie jestem ich fanką i kupiłam go z myślą o kimś innym 🙂 Ale jest bardzo ładny delikatny wydaje mi się że to jeden z tych bezpiecznych produktów którymi nie zrobimy sobie krzywdy 🙂

Gąbki -Co tu dużo pisać chyba każda z nas je ma🙂

Paletka -  Kupiłam ją kolejny raz  🙂Uwielbiam kolory które są w tej paletce korzystam z niej na co dzień ale też na jakieś grubsze okazje 🙂  Jakoś nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek podczas używania tych cieni zrobiła sobie jakieś plamy na powiece .Cienie się trzymają są fajnie napigmentowane fajnie się nimi pracuję .




          To tyle🙂 A wy miałyście któryś z tych kosmetyków ? Jak się u was sprawdzały ? A może tak jak ja używacie ich na co dzień? 😘

Popularne posty z tego bloga

Wakacje 2018 ;)

Hej ;) Co u was słychać ?Jak mija wam lipiec ? ;) W Holandii pogoda dopisuję oby weekend też był taki słoneczny .Jak wy spędzacie wakacje wybieracie się gdzieś a może już wróciliście ? moje wakacje tak na prawdę trwają od lutego  wtedy właśnie przyjechałam do Holandii do męża wcześniej siedziałam 3 lata w Polsce sama tzn mąż był raz w miesiącu na tydzień ale to 7 dni zawsze bardzo szybko mijało .Tutaj mamy możliwość spędzać czas razem co jest bardzo ważne szczególnie dla dzieci no i oczywiście dla mnie;) Czuję się wiec jak na długich wakacjach jeździmy nad morze  zwiedzamy fajne miejsca chce się cieszyć tym czasem bo nic nie trwa wiecznie i  przyjdzie chwila kiedy będziemy musieli wracać do Polski ;)

Poniżej zdjęcia z ostatniego wypadu nad morze i oczywiście zdjęcie makijażu (oka) ;D Jeśli chodzi o makijaż to nie miałam na myśli żadnej okazji po prostu się nudziłam ;) Po za tym chce ćwiczyć szkoda że nie mam na kim no ale coś za coś .Po powrocie idę na kursy z makijażu z tego powodu ba…

Makijaż na chłodniejsze letnie dni :)

Witam .Jak mijają wam wakacje ? Ja  w poniedziałek wróciłam do Holandii czuje się już lepiej ale jeszcze tydzień muszę jeść miękkie jedzenie strasznie jest to męczące ile można jeść zupy .
W końcu mam swój upragniony aparat od początku chciałam dodawać na bloga zdjęcia z makijażami.Robienie zdjęć z telefonu nie miało sensu zdjęcia wyglądały jak jedna wielka plama.Miałam problem jaki aparat kupić więc z pomocą przyszedł mój mąż i kupił aparat Sony Cyber -shot DSC RX100M3. Trochę się bałam jak się sprawdzi ale jestem bardzo zadowolona .Nie znam się na fotografii więc ciesze się że aparat jest łatwy w obsłudze .

Tak jak w tytule dzisiaj makijaż na chłodniejsze dni .Gdy na polu mamy temperaturę + 30 nie lubię makijażu używam wtedy tylko tuszu do rzęs czasami doklejam rzęsy w kępkach .Lubię wykorzystać okazję gdy jest chłodniej i wiem że nic nie spłynie z twarzy.Kolory które wybieram  zależą od mojego humoru czasami mam ochotę na coś szalonego i z efektem wow a czasami na coś delikatneg…

Zakupy Lipiec ;)

Hej ;) Ale ten lipiec zleciał ..Pogoda dopisuje a ja już marze o deszczu zwłaszcza że w Holandii nie było go za wiele ;D Ale nie ma co narzekać ;) Zaczyna się sierpień wiec dzisiaj będzie post z podsumowaniem lipca  a dokładniej pokaże wam co udało mi się kupić ;)

Zacznę od pigmentów z Catrice .Nie lubię kupować w Holandii kosmetyków nie znam perfekcyjnie ani angielskiego ani holenderskiego (holenderskiego to już wgl ;D ) więc szukanie tutaj kosmetyków jest uciążliwe .
Catrice 020 Pink Galaxy .Nie wiem czy widać na zdjęciu ale ten pigment pod światło ma w sobie drobinki złota na powiece nie wygląda to "chamsko" ;D wręcz przeciwnie drobinki mienia się bardzo delikatnie jednocześnie widać że jest to różowy pigment ;) bardzoo mi się podoba ;)

Catrice 050 Eclipse .Ten pigment podoba mi się najmniej i tak szczerze to mój mąż wrzucił go do koszyka ;D Ale jeszcze zobaczę jak będzie wyglądać na powiece nie chce go przekreślać ;D ;)

Catrice 010 Moondust .Ten pigment całkiem fajnie wyglą…