Przejdź do głównej zawartości

Posty

Krem na blizny 🤔

Witam serdecznie😚 Co u was słychać? Jakie macie plany na wakacje?? 🕶 Ja obecnie jestem w Polsce gdybym nie moja nie miła przygoda byłam bym już w Holandii . Chciałam wyrwać zęba mądrości pomyślałam że jakoś to będzie i przetrwam jak za pierwszym razem . Pech chciał że mam otwartą przetoke ustno zatokową picie uciekało  mi nosem i przez to mam ropne zapalenie zatok w ciągu dwóch dni szyli mi to dwa razy ból straszny. Jem same papki śpię w pozycji siedzącej nie moge kichać itd same zakazy żeby znów to nie pękło. Strasznie się boję że znów mogą mi to szyć ten ból jest okropny . Tak więc wygląda mój pobyt w Polsce.

Dzisiaj chce napisać o kremie na blizny  NoScar z masy perłowej. Krem szczególnie jest zalecany gdy mamy problem z bliznami po oparzeniach, zabiegach chirurgicznych, owrzodzeniach i trądziku. Zmniejsza i wygładza rozstępy. Działa rozjaśniająco, zmiękczająco oraz wygładzająco na stwardniałą i przerośniętą tkankę blizn. Przyspiesza regenerację oraz nawilża naskórek.


Skład 👉
Aqua…
Najnowsze posty

Paski wybielające bright white ✍️🙂

Hej 😘 co u was słychać? 🙂Ja właśnie zbieram się na lotnisko i wracam do Polski jeszcze nie wiem na jak długo może na 2-3 tygodnie 🙂 Przyznam że trochę się boję nie lubię latać do tego będę sama z dziećmi a najmłodszych syn strasznie płaczę w samolocie.Przygotowałam wcześniej posta którego teraz wrzucam 😊będzie krótko i na temat ☺️

W poprzednim poście wspomniałam że postanowiłam wybielić zęby. Użyłam do tego pasków z bright white . Jest tam też opisany sposób użycia i kto może używać pasków wybielających. 🙂

Używałam pasków wybielających przez 7 dni. Codziennie raz dziennie nosiłam paski przez 30 min. Szybko się je nakłada dobrze trzymają się na zębach.

Jestem zadowolona z efektów. Od jakiegoś czasu zauważyłam że moje zęby nie są już takie białe jak były kiedyś myślę że to przez moje częste picie kawy i herbaty.


Poniżej dodaje zdjęcia przed i po.


Używacie takich pasków wybielających? Jeśli tak to napiszcie co o nich myślicie i jak sie u was sprawdzają 🙂

Co kupiłam w maju ✍️💋

hej co u was słychać 🙂? U nas w Holandii straszne upały i właśnie w tej chwili zrobiło się czarno i pada straszny deszcz i niestety zaczyna się burza ...brrrrr....jak ja nie lubię burzy masakra .😑
W maju kupiłam kilka rzeczy aczkolwiek nie są to dla mnie jakieś nowości po prostu skończyły mi się te kosmetyki ,produkty 🙂
5 czerwca jedziemy do Polski trochę się boję ponieważ lecę sama z dzieciakami a młodszy syn strasznie płacze w samolocie.


W czerwcu w końcu będę mieć aparat robinie zdjęć z telefonu trochę mnie denerwuje zdjęcia wychodzą nie za ładnie no ale trudno 🙂 Dam zdjęcia średniej wielkości z nadzieją że będzie lepiej widać☺️












Pierwszy zestaw nie jest związany z makijażem ale chciałabym trochę napisać o tych produktach 🙂 Jakoś mnie tak naszło że wybiele sobie zęby 😁Słyszałam to i owo o paskach i pisaku z  Bright White .Efekt miał być widoczny już po jednym użyciu i wgl wszystko pięknie i ładnie 🙂
Pasków nie powinny używać kobiety w ciąży,dzieci poniżej 12 roku życia ,osoby …

Typ urody ✍️🙂

Witam 🙂 Dawno nie dodawałam posta .Powiem szczerze że było to związane w dużej mierze z moją alergią całymi dniami czułam okropne swędzenie nie mogłam się na niczym skupić .Sytuacja została opanowana i wszystko wraca do normy 😊Dawno myślałam o dodaniu posta o typach urody.Większość z nas nie zwraca na to uwagi ale jak tak o tym myślałam to przypomniałam sobie że kiedyś ja sama używałam cieni do oczu które nie pasowały do mnie .Warto wiedzieć jakim jesteśmy typem na pewno ułatwi nam to makijaż 🙂
No to zaczynam bo jest tego dość dużo i można by było o tym dużo pisać i mówić 😅




Typ urody określimy na podstawie koloru oczu ,włosów i odcieniu cery .Najbardziej znany podział analizy kolorystycznej to 4 pory roku są to .

👉Wiosna 
👉Lato
👉Jesień 
👉Zima 


Pory roku znowu sobie dzielimy raz znalazłam fajny artykuł w który było to rozpisane w taki bardziej dokładny sposób ☺️

Ciepła wiosna i ciepła jesień Chłodne lato i chłodna zima Jasna wiosna i jasne lato Ciemna jesień i ciemna zima Czysta wi…

Pudrowy świat ☺️✍️

Hej😘 Co u was słychać ?U nas w Holandii fajna pogoda ale ja niestety nie mogę wychodzić od dwóch tygodni mam straszną wysypkę coś mnie uczuliło na dobre więc przedwczoraj postanowiłam że będę eliminować wszystko po czym zaczyna mnie swędzieć skóra a że niestety gdy tylko wyjdę z domu czuje to drapanie to tak sobie siedzę nawet okna nie otwieram  .Karmie piersią więc unikałam leków odczulających a teraz gdy po nie sięgnęłam pomagają na chwile .Jestem alergikiem wiedziałam że nadchodzi czas pylenia ale w ciągu 5 -ciu lat nie mogłam się niczym odczulać  najpierw jedna ciąża potem karmiłam a gdy skończyłam to w szybkim czasie zaszłam w kolejną ciąże .Oczywiście się nie żale ale ta wysypka tak strasznie mnie już denerwuje tyle lat mam alergie i pierwszy raz mam coś takiego 😑 Dzisiejszy post będzie o pudrach o tym jakie są rodzaje do czego służą .Mam nadzieje że zdarzę zanim Adaś wstanie🙂Wiecie pisanie przy nim posta jest troszeczkę hmm trudne 😄Nie mogę wtedy zebrać myśli i od razu tłum…

Serum do twarzy ✍️💋

Hej 😘 Co u was słychać ? Jak minął wam weekend ?🙂My byliśmy nad morzem dzieci miały frajdę my zresztą też słonce, woda ,plaża można tak wymieniać same zalety 🤗
Dziś chce napisać o serum do twarzy o jego właściwościach jak stosować itd...✍️👉

Jeśli chodzi o naturalne serum do twarzy możemy spotkać je w formie Olejku ,żelu,emulsji lub lekkiego kremu .Najczęściej spotykamy je w szklanych buteleczkach z pipetką lub z dozownikiem do tego piękna etykieta takie serum wygląda elegancko kojarzy nam się z czymś luksusowym a takie wrażenie sprawia że od razu myślimy że ten produkt musi zdziałać cuda 😁Oczywiście może istnieje takie serum które sprawia cuda ja takiego jeszcze nie spotkałam 😁 Ale w tym wszystkim nie chodzi o opakowanie ale oczywiście o zawartość 🙂W skład serum powinny wchodzić składniki aktywne i z tego co czytałam i słyszałam są to 👉 Oleje roślinne,Olejki eteryczne ,Wody kwiatowe (Hydrolaty),ekstrakty roślinne ,(wyciągi z kwiatów i ziół)Witamina E Substancje nawilżające aloe…

Co kupiłam w kwietniu 👌💋

Hej 😊 Co u was słychać 🙃? Ja nie spałam całą noc mój mały łobuz nie chciał spać .Wczoraj były jego Pierwsze urodziny🤗Nie robimy żadnego przyjęcia bo jesteśmy za granica i jesteśmy tutaj sami 😕 Odliczam dni do powrotu..Czerwiec już blisko 😁 Znalazłam fajne kursy kosmetyczne podejrzewam że pójdę na nie dopiero we wrześniu .Mam nadzieję że znajdę jakiś fajny aparat 👍Przechodzę do tematu 👉👉









Puder sypki matujący z inglota Stage .Sport.Studio -Bardzo go polubiłam 🙂Skóra jest zmatowiona przez kilka godzin .Używam go często nie trzeba aplikować dużej ilość żeby były widoczne efekty 🙂Jak najbardziej kupie go ponownie 🙂

Baza pod makijaż z Douglas Prime &Glow . Rozświetla ładnie skórę .Nie pozostawia lepkiej powłoki fajnie rozprowadza się podkład .Jako baza spełniła swoje zadanie🙂

Kredka do brwi Dauglas EyeBrow Styler .Kredka jest dwu stronna .Z jednej strony mamy kredkę w kolorze jasnego brązu do tego szczotkę do czesania brwi a z drugiej strony jest biała kredka o takiej woskowej…